[Fanda] Youtube titulky

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Pondělí Leden 14 18:25:45 CET 2019

Dobrý den.

> jak zjistím, zda jsou vloženy v obraze videa,
přes tlačítko "titulky" - navigace B, když tam není, tak nejsou

> a v případě jawsu?, jak jej přimět, aby tytulky četl?
používám převážně googlechrome.

V Google Chrome to - alespoň u mne nefunguje.
Nejlépe to funguje v MFirefoxu.
V Jawsu nutno mít zapnutou danou funkci.

Tedy:
Ins + V - rychlá nastavení
Aktualizace sledovaných oblastí  zaškrtnuto
Martin

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vondrášek <vondris007 na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 14. 1. 2019 18:08:21
Předmět: Re: [Fanda] Youtube titulky
"a v případě jawsu?, jak jej přimět, aby tytulky četl?
2. jak zjistím, zda jsou vloženy v obraze videa, či ne?
používám převážně googlechrome.

Petr Vondrášek

"