[Fanda] nerozumím této hlášce

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Neděle Leden 13 11:52:20 CET 2019

Zdravím,

ale kde ho stiahnť?
Pretože na stránkach som našiel "latest version" MS Activesync 4.5, ale
medzi podporovanými OS Win10 nie je uvedený, podpora končí pri winXP

Milan Měchura
.

Dňa 13.01.2019 o 10:11 JohnyKrekan napísal(a):