[Fanda] nerozumím této hlášce

JohnyKrekan krekan na johnykrekan.com
Neděle Leden 13 10:11:17 CET 2019

Zdravim, na tej hlaske sa mi nezda nic zvlastne, ako som pozeral do navodu
pacmate tak mi z toho vyplynulo ze je do pocitaca potrebne nainstalovat ms
activesync, teda ho stiahni a nainstaluj a hlaska by sa uz nemala objavovat.
Jano
----- Original Message -----
From: "|Jindřich Gombos" <gombos.jindrich na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, January 13, 2019 9:30 AM
Subject: [Fanda] nerozumím této hlášce

Dobrý den přeji všem.
Nedavno mi jeden zdejší opravář uplně přeinstaloval počítač a mám tam už i
windows 10.
Nějak sem neměl čas tam vše doinstalovat, tak sem se do toho pustil až
nedávno. Tak nějak se kloppotně daří, akorát při nabíhání mi tam vyskočí
tato hláška.

Ovládání PC z PAC Mate

Ovládání PC z PAC Mate se nepodařilo inicializovat.  Ujistěte se, že je na
počítači nainstalován funkční Microsoft ActiveSync.

Trošku jsem v počítači hledal, zatím sem nepřišel na nic.

Prozatím jí zdařile ignoruji, ale tuším, že by to mohlo být i něco
vážnějšího.

Mohl by mi někdo poradit proč tomu tak je a co s tím mohu udělat?

Díky Jindra.