[Fanda] nerozumím této hlášce

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Leden 13 09:30:05 CET 2019

Dobrý den přeji všem.
Nedavno mi jeden zdejší opravář uplně přeinstaloval počítač a mám tam už i windows 10.
Nějak sem neměl čas tam vše doinstalovat, tak sem se do toho pustil až nedávno. Tak nějak se kloppotně daří, akorát při nabíhání mi tam vyskočí tato hláška.

Ovládání PC z PAC Mate

Ovládání PC z PAC Mate se nepodařilo inicializovat.  Ujistěte se, že je na počítači nainstalován funkční Microsoft ActiveSync.

Trošku jsem v počítači hledal, zatím sem nepřišel na nic.

Prozatím jí zdařile ignoruji, ale tuším, že by to mohlo být i něco vážnějšího.

Mohl by mi někdo poradit proč tomu tak je a co s tím mohu udělat?

Díky Jindra.