[Fanda] skype 8 a ukladani přijatých souborů

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Sobota Leden 12 21:40:39 CET 2019

jo jo děkuji za info, no to je fakt super, tak první věc, která mi na
novém skype vadí, oni nastaví složku pro ukládání, která je defaultně
skritá, to se fakt microsoftu nepovedlo.
Petr Vondrášek