[Fanda] Máte skúsenosti s openbroadcast Software OBS?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 12 20:37:27 CET 2019

OK, už sa mi to podarilo rozbehať. Najväčší problém bol paradoxne s web
kamerou. Doteraz som ju nikdy nepotreboval a zistil som, že jednoducho
nefunguje. Nevidel ju ani Skype. Preinštaloval som driveri, všeličo som
skúšal a napokon to vyriešilo odinštalovanie aplikácie Lenovo settings.
Tak človek sa bojí mazať tie ich balasty, aby všetko šlo a ono je to
presne naopak. Vidiaca osoba tvrdí, že to mám zle na obrazovke
rozmiestnené, takže toto naozaj spraví len myška, ale už to snáď pôjde.

Dňa 12.01.2019 o 13:44 Rastislav Kiss napísal(a):