[Fanda] Máte skúsenosti s openbroadcast Software OBS?

Sobota Leden 12 13:44:10 CET 2019

Neskúšal som ich pravdupovediac nastavovať, ale v nastaveniach - Súbor /
Nastavenia, je na to karta. Akurát tá prístupnosť je taká trošku divoká,
nakoľko každá skratka má svoje políčko, a to políčko svoj popisok, lenže
programátorsky nie sú prepojené a tak čítač neohlási, pre akú akciu dané
políčko náleží. Ale dať sa to dá, objektovou navigáciou NVDA alebo
dotykovým kurzorom Jaws a pozor na to, čo sa stláča v tých políčkach,
zoberie to aj klávesy typu ctrl, shift a pod. osamote a dokonca napr. aj
shift zo skratky shift+tab, preto odporúčam po vstupe do políčka s
nastavením skratky stlačiť požadovanú a potom preskočiť na tlačítko plus
tabulátorom, odtiaľ potom skontrolovať, či sa to naozaj nastavilo napr.
objektovou navigáciou.

S tými zdrojmi je to zaujímavé, neviem to už otestovať, lebo akonáhle
tam mám jeden pridaný, OBS mi ho už nedovolí odobrať, asi aby nebola
scéna bez zdroja. ale máš pravdu, sú v kontextovom menu aj položky
pridať, odobrať a pod, takže sa to dá aj takto.

R.K.

Dňa 12. 1. 2019 o 10:29 Ondrej Rosik napísal(a):