[Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Leden 12 11:32:26 CET 2019

Rastík,

Keby si sa predtým ako niečo vypotíš skúsil zhlboka, ale naozaj zhlboka
tri krát nadýchnuť, možno by si sa ukľudnil a neotravoval s takýmito
blbosťami...

Dňa 11.01.2019 o 21:07 Rastislav Kiss napísal(a):