[Fanda] Máte skúsenosti s openbroadcast Software OBS?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Leden 12 10:29:46 CET 2019

Zistil som, že keď zo zoznamu scén prejdem tabom, tak síce NVDA je
ticho, ale v kontext menu sú práve tie veci so zdrojmi. Aj tak síce
potrebujem vidiacu osobu, lebo treba nastaviť pozíciu tých okien v rámci
obrazovky. Nevieš náhodou ešte poradiť, ako ponastavujem skratky? Vyzerá
to okno tak nejako divoko. Príp si aspoň skúsim vyoogliť, aké sú defaultné.

Dňa 12.01.2019 o 2:13 Rastislav Kiss napísal(a):