[Fanda] Máte skúsenosti s openbroadcast Software OBS?

Sobota Leden 12 02:13:24 CET 2019

Na tú úvodnú obrazovku OBS pozor, na prvý pohľad je s prístupnosťou
všetko v poriadku, ale v skutočnosti to tak úplne nie je.

Má Niekoľko podsekcií, mimo iného aj scény a zdroje. A tie majú takú
zaujímavú vlastnosť, že ak sú ich zoznami prázdne, tak ich NVDA
jednoducho ignoruje pri prezeraní tabulátorom. Resp. ono to asi nebude
chyba NVDA, ale zlej správy fokusu zo strany aplikácie, vývojári sa
zrejme natoľko hrali s drobnosťami, že to pokazili.

Treba to nájsť objektovou navigáciou, tie sekcie sú tam obe jasne
rozoznateľné, rovnako ako tlačítka pridať a odstrániť.

Ďalej je už všetko ok.

R.K.

Dňa 11. 1. 2019 o 18:09 Ondrej Rosik napísal(a):