[Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Leden 11 21:33:55 CET 2019

Mně by zase zajímalo kde najdu tu možnost na odsouhlasení těch podmínek u skype u toho zabezpečení pokud se mi skype odhlásí a já se budu chtít znovu přihlásit.
Radek Štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Friday, January 11, 2019 9:28 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

Rasťo chápem že môžeš mať nervy, ale ja budem používať čo považujem za pohodlné. Len pre tvoju informáciu, ten vymazaný kodek s mikrofónom mám aplikovaný v sedmičke, inak by som nemal problém používať opatchovanú šestku. Jednoducho sa mi tento skype páči, páčia sa mi rozdelené okná, páči sa mi,že si môžem správy čítať klávesmi ctrl 1 až 9 a keď raz budem musieť prejsť, tak prejdem, alebo si nájdem úplne iné riešenie, proste sa mi tá tabulátorová osmička, ktorú som videl možno 10 min nepáči a je to moje právo. Nikomu tu nič nevnucujem, nič neprikazujem, dal som návod tým, ktorým sa rovnako ako mne nechce prechádzať, ty si dal super tipy tým, ktorí prešli a tak to má byť, konferencia je tu pre všetkých.

Dňa 11. 1. 2019 21:07 Rastislav Kiss  wrote / napísal(a):
> Presne, už tu vidím tie náreky: "Nejde mi skype, co mám dělat???"
>
> A neodpustím si ešte, pamätáte si, ako to bolo s verziou 6?
>
> ... donekonečna sa tu šírili opatchované verzie verzií 2 a 3, potom to
> Microsoft odstrihol, potom určitý nemenovaný člen konferencie našiel
> iný patch, s ktorým to opäť išlo, len aby ľudia nemuseli používať zlé
> nové šestky, a mohli ostať pri zlatých dvojkách a trojkách.
>
> Keď vyšiel Skype 7, zrazu boli šestky staré zlaté, fungujúce, milené a
> ten zlý nový Skype, čo si to ten Microsoft dovoľuje, vidávať tie
> aktualizácie?

> [...]

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz