[Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

Pátek Leden 11 21:28:08 CET 2019

Rasťo chápem že môžeš mať nervy, ale ja budem používať čo považujem za
pohodlné. Len pre tvoju informáciu, ten vymazaný kodek s mikrofónom mám
aplikovaný v sedmičke, inak by som nemal problém používať opatchovanú
šestku. Jednoducho sa mi tento skype páči, páčia sa mi rozdelené okná,
páči sa mi,že si môžem správy čítať klávesmi ctrl 1 až 9 a keď raz budem
musieť prejsť, tak prejdem, alebo si nájdem úplne iné riešenie, proste
sa mi tá tabulátorová osmička, ktorú som videl možno 10 min nepáči a je
to moje právo. Nikomu tu nič nevnucujem, nič neprikazujem, dal som návod
tým, ktorým sa rovnako ako mne nechce prechádzať, ty si dal super tipy
tým, ktorí prešli a tak to má byť, konferencia je tu pre všetkých.