[Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Leden 11 21:17:31 CET 2019

mne by spíše zajímalo, proč se mi na win 10 nezaktualizovala verze na
8.50 když můj vidící kamarád ji má, mne to píše, že 8.30 je aktuální,
tak nějak nechápu jak ten skype distribují.

Petr Vondrášek