[Fanda] info ako ďalej pre tých, čo chcú používať staršie skype

Pátek Leden 11 21:07:54 CET 2019

Presne, už tu vidím tie náreky: "Nejde mi skype, co mám dělat???"

A neodpustím si ešte, pamätáte si, ako to bolo s verziou 6?

... donekonečna sa tu šírili opatchované verzie verzií 2 a 3, potom to
Microsoft odstrihol, potom určitý nemenovaný člen konferencie našiel iný
patch, s ktorým to opäť išlo, len aby ľudia nemuseli používať zlé nové
šestky, a mohli ostať pri zlatých dvojkách a trojkách.

Keď vyšiel Skype 7, zrazu boli šestky staré zlaté, fungujúce, milené a
ten zlý nový Skype, čo si to ten Microsoft dovoľuje, vidávať tie
aktualizácie?

Toto trvalo hodne dlho, objavila sa aj opodstatnená nevýhoda sedmičiek -
nefungujúci mikrofón.

A teraz, vyšla osmička, a zase je zázračne sedmička miláčik určitých
používateľov, lebo osmička je zlá, treba ostať pri starej zlatej
sedmičke. Nevadí, že jej nefunguje mikrofón, predtým sme ju za to išli
kanónom rozstrielať, ale teraz, keď už je stará to zrazu nevadí, lebo je
stará, tak je dobrá, už je zlý ten nový, osmičkový Skype, lebo je nový a
sú tam iné textíky, ktoré nie sme nabiflení.

Už mi to príde celé také neskutočne komické, že si to jednoducho
neodpustím. Tá istá situácia sa opakuje pri systéme Windows, Worde,
Firefoxe. Ušetrené sú jej systémy Android, aplikácie Googlu a všetko to,
kde musia mať používatelia aj dačo v hlavičkách, aby to vedeli používať.
No dobre, teraz možno trocha preháňam, vidiaci to robia úplne bežne
vrátane trojročných detí, ale na základe toho by som potom musel vyvodiť
trošku iný záver, a to by som bol zase za prudiča. xD

R.K.

Dňa 11. 1. 2019 o 19:50 Petr Vondrášek napísal(a):