[Fanda] Máte skúsenosti s openbroadcast Software OBS?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Leden 11 18:09:16 CET 2019

Pozdravujem,

Chcel by som nahrať pár drobných videí, pričom potrebujem okrem obrazu z
web kameri snímať aj obrazovku počítača. Donieslo sa mi, že by sa na
toto mohol dať použiť Open broadcaster software. Program som
nainštaloval, prebehol som si aj dokumentáciu ale neviem sa pohnúť.
Totiž neviem ako do scény pridať zdroje, v mojom prípade práve tú web
kameru a konkrétne okno aplikácie alebo to, čo sa mi zobrazuje vo
Windowse. na internete som zachytil len zmienky o nevidiacich, čo OBS
používajú, tak dedukujem, že by to mohlo ísť. Máte niekto s týmto
skúsenosti?

     Ondrej