[Fanda] upozorneni od Postovni sporitelny konec podporystarych IE

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pátek Leden 11 17:04:51 CET 2019

Zdravím,
ano, měl jsem na mysli ty staré explorery a pokud jsem tady pochopil,
tak jsou zde i jedinci co ještě jezdí na XP a ještě si u toho rochní,
jak to dlouho počítač vydržel a že ten systém je pořád přeci tak úžasný.
Jak tu Jindro psals tak ani ta jedenáctka není žádný výkřik techniky.
Věřím, že by si to lidé měli skutečně držet co možná nejaktuálnější, je
ale také pravda, že s těmi úřady je to často dost nalevačku. No, zase se
uklidním.
Honza