[Fanda] upozorneni od Postovni sporitelny konec podporystarych IE

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Pátek Leden 11 16:09:15 CET 2019

Zdravím,

nedávno se mě aktualizovala dost nefunkční Mozilla na verzi 60.4.0 a nestačím se divit.
Mám Win 7, 64 bit a Jaws 16.
Mozilla 60.4.0 je plně dostupná a ovladatelná. Pravda, někdy se kousne, ale který prohlížeč to nedělá.
I nový vzhled mi vyhovuje.
Na úvodní/domovské stránce je historie navštívených stránek, top stránek a podobně.
Můžete si tam nastavit, co chcete na stránce zobrazit.
Jsem s touto aktuální verzí spokojen.

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of |Jindřich Gombos
Sent: Friday, January 11, 2019 3:46 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] upozorneni od Postovni sporitelny konec podporystarych IE

Já to chápu a sám se snažím používat vše aktální, ale u těch prohližečů je
to trošku sranda.
Problém je v tom, že tu někteří jedou ještě s poměrně starým jawsem, protože
ještě nemají nárok na pomůcku, nebo se jim prostě nechce platit doplatek a
doufají, že jim to stačí.
Nevědi ovšem to, že i když nepoužívají bankovnictví, tak i tak mohou se
starým prohlížečem počítač ohrožovat. Jenže kudy z toho ven. Mozila je i pro
mě zatím v podstatě nepoužitelná, explorer mám sice jedenáctu, ale žádný
festival moderny to také není a u každého dalšího prohlížeče se vždy nějaký
problém najde. Pak je to složité, ale pochopitelně měl honza se zastaralým
prohlížečem pravdu, obzvlášť když se to bankovnictví používá.
Jindra.