[Fanda] skype upřesnění

Vladimíra Frančáková v.francakova na email.cz
Pátek Leden 11 15:55:07 CET 2019

Ahoj Radku, to je přesněto, co potřebuji... Je to tak, jak píšeš. Ještě to
zkusím a případně si počkám na vidícího...
Přeji všem krásný den.
Vlaďka Frančáková

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of
radek.stipcak na tiscali.cz
Sent: Friday, January 11, 2019 2:48 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] skype upřesnění

Zdravím Vlaďku a ostatní.
Vlaďko, to co popisuješ se mi stalo minulý týden kdy se mi skype z neznámého
důvodu odhlásil a po zadání svých přihlašovacích údajů a po odentrování se
mi taky objevili informace o zabezpečení, ale když jsem stisknul tabulátor
tak tam byla možnost poslat nějaký kód e-mailem, nebo možnost že kód už mám
ale taky tam byla možnost zatím přeskočit a když jsem ji odcentroval na
skype jsem se přihlásil a od té doby jsem na skype přihlášený.
Rovněž mám win 10 64 bit.
Přeju příjemný pátek.
Radek Štipčák.