[Fanda] skype upřesnění

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Leden 11 15:23:34 CET 2019

zvláštní, win 10 64 bit a mám skype 8.38 a píše to, že toto je aktuální
verze
pravda verzi win mám stále 803, tak jestli toto hraje roli, či je
nejnovější skype nabídnut jen někomu?

jinak podmínky sem též 1. ledna odsouhlasoval, tam máš normálně
zaškrt.pole to zaškrtneš a dáš pokračovat a jede skype vpoho, ale mám
verzi 8.38, nikoli 50 takže možná v tom je zakopaný pes.
Petr Vondrášek