[Fanda] skype upřesnění

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pátek Leden 11 14:47:30 CET 2019

Zdravím Vlaďku a ostatní.
Vlaďko, to co popisuješ se mi stalo minulý týden kdy se mi skype z neznámého
důvodu odhlásil a po zadání svých přihlašovacích údajů a po odentrování se
mi taky objevili informace o zabezpečení, ale když jsem stisknul tabulátor
tak tam byla možnost poslat nějaký kód e-mailem, nebo možnost že kód už mám
ale taky tam byla možnost zatím přeskočit a když jsem ji odcentroval na
skype jsem se přihlásil a od té doby jsem na skype přihlášený.
Rovněž mám win 10 64 bit.
Přeju příjemný pátek.
Radek Štipčák.
-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Vladimíra
Frančáková
Sent: Friday, January 11, 2019 1:59 PM
To: Konference fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] skype upřesnění

Zdravím na konferenci a jsem tu opět s problémem skype. Verze skype 8.34 se
mi v tomto týdnu aktualizovala na 8.56 a od té doby se nemohu přihlásit.
Zadám své skype jméno, heslo a když dám přihlásit, ozve se, že se stránka
načítá a objeví se povídání o ochraně osobních údajů. Omlouvám se, ale lépe
to asi popsat nedokážu... Možná někde dělám jen malou chybu. Dál mě to
prostě nepustí. Nejsem přihlášena...
Mám win10 64bit a J18.
Věděl by někdo co s tím?
Děkuji za případné rady a přeji krásný den.
Vlaďka Frančáková

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz