[Fanda] upozorneni od Postovni sporitelny konec podpory starych IE

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pátek Leden 11 13:25:14 CET 2019

Honzo ty jsi komik.
Dostala mě ta věta snad už to nikdo nepoužívá, ale kdo ví, tady je to možné.
Tím má být naznačeno to, že kdo používá starší verze je osel? Co když k tomu
někoho donutí třeba to, že mozila, tedy nové verze je pro starší odečítač
než je jaws 2018 zhola nepoužitelná a další prohlížeče taky žádná bomba?
Osobně taky řeším problémy s prohlížečem, protože připlácet si za další
verzi jawsu rozhodně nebudu a ani NVDA mi všechny problémy neřeší.
Jestli to takhle půjde dál, tak si slepec za chvíli na internetu vleze jenom
do knihovny.
Jindra.