[Fanda] Externí reproduktory mi už fungují

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Leden 11 11:22:31 CET 2019

Dobrý den fandové,

S konečnou platností vám oznamuji, že jsem problém s externími
reproduktory vyřešil.

Problém spočíval v tom, že nebyla nakonfigurována zvuková karta SB xfi
surround 5.1

Když jsem se díval do zprávy o ovladačích, bylo tam řečeno, že je
zapotřebí interaktivní Windows.

Proto jsem nechal externí kartu připojenou a provedl jsem opětovnou
instalaci Windows za pomoci Mediacreationtool.

Udělal jsem to tak, že jsem nechal zachovány všechny soubory a aplikace,
jak mi poradil Petr Vondrášek.

Tímto děkuji jemu a také Števovi Kissovi za pomoc.

Nikdy jsem si nepomyslel, že to zvládnu.

S pozdravem:

Jarek