[Fanda] ČSOB internetové bankovnictví?

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Leden 11 10:12:17 CET 2019

Dobrý den Petře.
Jak se v prohlížeči změní zobrazení stylů?
Předem díky za radu.
Radek
> Od: "Peter Halada" <pietro4044 na gmail.com>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 11.01.2019 10:01
> Předmět: Re: [Fanda] ČSOB internetové bankovnictví?

Pozdrafvujem,

síce toto bankovníctvo nepoužívam, ale prihlásiť sa tam dá, len predtým
si treba v prehliadači zmeniť zobrazenie štýlov na žiadny štýl. Potom sa
zobrazia linky internetbankingu, ktoré keď sa rozkliknú, zobrazia
formulár pre prihlásenie.

Dňa 11. 1. 2019 o 9:31 Jiří Hloch napísal(a):