[Fanda] osmičkový skype

Vladimíra Frančáková v.francakova na email.cz
Čtvrtek Leden 10 19:47:28 CET 2019

Dobrý večer, Martine,
děkuji za postřeh. Zkusím ještě sama zapátrat a případně si k tomu půjčím
nějaké to vidící oko...
Přeji pěkné dny.
Vlaďka Frančáková

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Martin Beran
Sent: Thursday, January 10, 2019 7:26 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] osmičkový skype

Zdravím Vlaďku a ostatní,
popis problému je bohužel dosti obecný, přijde mi, že by mělo stačit
zaškrtnout souhlas s nějakými podmínkami, po pravdě je to již docela dávno,
kdy jsem se s tím myslím u Skypu potkal, zřejmě Microsoft nějaké podmínky
aktualizoval - hodně se to objevovalo v souvislosti s loňskou směrnicí GDPR
či jak je ta zkratka.

Martin.