[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Leden 10 12:22:01 CET 2019

Ahoj Števo,

děkuji ti za ten software, ale po jeho nainstalování je problém stejný.

Jak předtím, než jsem ho stáhl, tak i nyní se zobrazila tato zpráva:
      Systém Windows při instalaci ovladačů pro vaše zařízení narazil na pro
blém.
      Systém Windows pro vaše zařízení našel ovladače, ale při pokusu o
jejich instalaci došlo k

chybě.

             SB X-Fi Surround 5.1

      Systém Windows pro vaše zařízení

      Tato operace vyžaduje interaktivní prostředí Window.

      Pokud znáte výrobce zařízení, můžete navštívit jeho web a vyhledat
ovladače na stránkách

podpory.

Tak už nevím, co mám dělat.

Ta externí zvukovka mi umožňovala poslouchat hudbu a pod.

Je škoda, že se instalace ovladače nepovedla.

V externích reprácích to pokaždé lupne, ale jinak žádný zvuk do nich nejde.

Jarek