[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Leden 10 10:49:36 CET 2019

Ahoj, ale stane, normálne sa tam objavia licenčné podmienky, ktoré treba
odsúhlasiť. No neva, je tam captcha tak som Ti to stiahol. Tu to máš:

https://www.dropbox.com/s/he4jfouh6rb4qa8/USB_PCDRV_LB_1_02_0001.exe?dl=1

Š K

Dňa 10. 1. 2019 o 8:44 Jarek Krcmar napísal(a):