[Fanda] Tvorba videofilmu bez očí

Peter Vágner pvagner na pvagner.tk
Čtvrtek Leden 10 10:36:17 CET 2019

Pozdravujem,

Nemám s týmto reálne skúsenosti, ale podľa tohoto článku rovnakého
nadšenca je možné movie maker 6.0 vypreparovať zo systému Windows Vista
a prevádzkovať aj v systémoch Windows 7, 8, 10.

V článku sú aj inštalátory, pravdepodobne ale asi budú v angličtine.

https://movies.blainesville.com/p/wmm-60-on-windows-7.html

Dňa 8. 1. 2019 o 11:33 Štefan Kiss napísal(a):