[Fanda] Jak zvětšit písmo?

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Leden 10 08:46:05 CET 2019

Přesně, jak píše Martin:
Když si otevřete ten pdf dokument, můžete ho zvětšovat mačkáním kontrol plus dokud ten pidi text nebude pro vidící maminku čitelný.
Radek
> Od: "Martin Klein" <Marklein na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 10.01.2019 07:30
> Předmět: Re: [Fanda] Jak zvětšit písmo?

Jen ještě drobnost

ad

> Asi požádám, aby mi to poslali líp čitelné.

Sdělte jim, ať je to skutečný textový formát ne obrázek textu, v tom je
zásadní rozdíl. - pokud je skutečně problém v tom.

Obsah zprávy jde také pro vidícího zvětšit Ctrl + +

Martin

---------- Původní e-mail ----------