[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 9 22:00:38 CET 2019

Ahoj ešte raz, choď na túto stránku

https://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=209&CatName=X-Fi&prodID=17751&prodName=X-Fi+Surround+5.1

a stiahni si tam hneď ten prvý súbor

  Creative Sound Blaster Driver for Windows 10

ktorý má dátum 14. 10. 2015.

Priamy link by mohol byť tento

https://support.creative.com/downloads/download.aspx?nDownloadId=13517

ale ak si dobre pamätám, skôr ako sa začne sťahovanie, bude tam tuším
treba odklepnúť súhlas s licenciou.

Š K

Dňa 9. 1. 2019 o 21:35 Jarek Krcmar napísal(a):