[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 9 21:40:11 CET 2019

Ahoj, myslím že je potreba nainštalovať software. Zajtra môžem skúsiť
pohladať pre teba ten správny, ak ma zatial niekto nepredbehne a nepošle
Ti link. Š K

Dňa 9. 1. 2019 o 21:35 Jarek Krcmar napísal(a):