[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Leden 9 21:35:01 CET 2019

Ano, jedná se o zvukovku Sound Blaster Xfi surround 5.1.

Tuto zvukovku jsem dostal s prvním notebookem, kde mám Xpéčka.

Bohužel tuto zvukovku už nerozchodím v xpéčkách, protože když jsem je
ještě používal, podařilo se mi schodit systém tak nešťastně, že
nefungují připři zapojené této zvukovky žádné zvuky ani v notebooku, ani
ve zvukovce xfi surround 5.1.

Jinak bez připojené zvukovky v notebooku zvuky fungují.

Ale donedávna mi tato zvukovka fungovala i v desítkách.

Jarek