[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Leden 9 20:12:12 CET 2019

Počkaj počkaj a jedná sa o zariadenie značky Sound Blaster? A vari ide o
nejaký starší model? Ak áno, tak tu pri poslednej aktualizácii Windowsa
nastal nejaký problém a je treba preišntalovať software ku zvukovke. Ja
používam vo Win 10 staručkú Sound blaster 24 bit external a posledná
aktualizácia Windowsa mi totálne software zhodila a musel som ho
inštalovať znova. Š K

Dňa 9. 1. 2019 o 16:44 Petr Vondrášek napísal(a):