[Fanda] Jak zvětšit písmo?

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Středa Leden 9 19:11:18 CET 2019

Dobrý den,

aby Jaws "neviděl" text, který je skutečným textem je divné, jeho velikost
pro něj - podle mne - nemá význam.

Tipuji, že to, co je jako text v těle zprávy reálně vidět, je obrázek.

Zkusil bych to ověřit cestou označit vše v těle zprávy - Ctrl + A,
zkopírovata vložit do poznámkového bloku.

Pokud tam nic nebude, je to obrázek.

S pozdravem

Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petra Urbanová <urbanova na braillnet.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 9. 1. 2019 18:32:56
Předmět: [Fanda] Jak zvětšit písmo?
"Dobrý den.

Mám Windows 7 64 bit,
Jaws 13,
Windows live mail Verze 2009 (sestavení 14.0.8117.0416)
a Microsoft word 2007 verze 12.6.0.

Byl mi poslán mail, v jehož těle je text, který je malinkým písmem, které
ani Jaws 13 nevidí.
Zprávu jsem uložila jako eml, potom do textu unicode a to pak do wordu.
Ve wordu jsem to celé označila a dala zvětšit písmo.
Asi se to nepodařilo, protože Jaws opět nic nevidí.
Text tam sice je vidět, ale asi by se to muselo číst pod lupou.
Já to potřebuji vytisknout a odnést na pojišťovnu.

Existuje způsob, jak bych to já mohla upravit, aby to bylo dobře čitelné?

Za radu předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová
"