[Fanda] Jak zvětšit písmo?

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Středa Leden 9 18:32:18 CET 2019

Dobrý den.

Mám Windows 7 64 bit,
Jaws 13,
Windows live mail Verze 2009 (sestavení 14.0.8117.0416)
a Microsoft word 2007 verze 12.6.0.

Byl mi poslán mail, v jehož těle je text, který je malinkým písmem, které ani Jaws 13 nevidí.
Zprávu jsem uložila jako eml, potom do textu unicode a to pak do wordu.
Ve wordu jsem to celé označila a dala zvětšit písmo.
Asi se to nepodařilo, protože Jaws opět nic nevidí.
Text tam sice je vidět, ale asi by se to muselo číst pod lupou.
Já to potřebuji vytisknout a odnést na pojišťovnu.

Existuje způsob, jak bych to já mohla upravit, aby to bylo dobře čitelné?

Za radu předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová