[Fanda] co se děje na heurece?

GP1 gp1 na nextra.sk
Středa Leden 9 15:57:29 CET 2019

Otvoril som to bez problemu aj na XP IE8 Jaws 11
odkaz sa po od´kliknutí zobrazil a dal sa prečítať popis.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Škrába" <j.skraba na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 9. januára 2019 15:46
Predmet: Re: [Fanda] co se děje na heurece?

Dobrý den,

mě se otevřela specifikace bez problémů.
Tady to je:
Kompletní specifikace
Ke stažení
Související zboží
konec seznamu

elektrický multifunkční varný systém s povrchem keramiky rozměr 36x36 s
vyndavací nádobou, ideální na vaření pečení, smažení či grilování

Na Win 7, 64 bit, IE,

Jiří Škrába