[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Leden 9 16:44:40 CET 2019

restartovat počítač a zkusit znovu, a jinak si do google zadat přímo
názzev těch reproduktorů a určitě ti stránka vypadne, ale nejprve
restart, pak znovu kontrolu a dal bych vyhledat aktualizace i přez win
ubdate, a uvidíš.

Petr Vondrášek