[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Leden 9 16:17:48 CET 2019

Ano, kontroloval a bylo mi oznámeno, že nejsou nainstalovány. Při
instalaci došlo k chybě - kód 28.

Toto zařízení potřebuje hyperaktivní windows.

Pak mi to nabízí navštívit stránku podpory. Jenže já ji neznám.

Jedná se o značku sb xfi surround 5.1.

Jsem bezradný.

Jarek