[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Leden 9 15:59:57 CET 2019

drivery si přez zprávce zařízení kontroloval?
a když dáš hlasitost notebooku na 100%

já mám od vánoc bezdrátová sluchátka a ty vyžadují hlasitost notebooku
na 100% v opačném případě je zvuk skreslený.
možná to bude podobný případ.

Petr Vondrášek