[Fanda] Zvuky v externích reproduktorech

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Leden 9 14:46:46 CET 2019

zkontroluj si ve správci zařízení, jestli máš aktuální drivery ke
zvukovce, mediacreationtool by ti neměl nic udělat, tedy pokud si dle mé
rady zvolil zachovat soubory a nastavení, takže spíše myslím, že sou
potřeba zaktualizovat ovladače, a nebo ext reproduktory mohli odejít,
zkusil bych na jiné zařízení a uslyšíš:d

Petr Vondrášek