[Fanda] co se děje na heurece?

Magdaléna Javorová magdalenajavorova na gmail.com
Středa Leden 9 13:01:21 CET 2019

  mne to tiež normálne funguje

SULOV OLYMPIC světle modrá
Hodnotenie produktu: 100%
100% (Perfektný)
1 recenzia
boby, Riaditelné, Brzdy, modré, 50 kg
Boby Sulov Olympic svetlo modrý:Tieto skvelé detské boby pre zimné
radovánky na snehu urobia radosť všetkým deťom. Jednomiestne boby sú
vyrobené z jedného dielu odolného...
Možné zakúpiť priamo na Heureka.sk
Uložiť na porovnanie
7,40 - 9,00 €