[Fanda] co se děje na heurece?

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Středa Leden 9 12:35:12 CET 2019

Zdravím,

zkuste maximalizovat.
Určité, nepochopitelné věci se dějí, když nejsou stránky maximalizované.
Nic jiného mi nenapadá.

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jiří
Hloch
Sent: Wednesday, January 09, 2019 11:50 AM
To: konference fanda
Subject: [Fanda] co se děje na heurece?

co se děje na heurece?
Zdravím fandové,určitě si někteří z vás občas zajdou na stránky
heureky.cz aby si našli hodnocení zboží, o které mají zájem.
Chtěl jsem si na stránkách najít keramické elektrické pánve, našel jsem,
ale když jsem chtěl rozkliknout kompletní specifikaci, nabídlo mi to
pouze: Zpracování
osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí.
To jsem rozklikl, něco zaškrtnul, ale stejně mi to tu specifikaci
nenabídlo.
Jde zřejmě zase o ochranu osobních dat.
Podařilo se někomu z vás se dostat dál než po tento odkaz?
Zdraví
Jiří Hloch