[Fanda] Prosba, jak vyhledávat v pdf

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Leden 8 22:45:20 CET 2019

Ahoj, no takéto návody bývajú často písané tak, že text je vo viacerých
stlpcoch a v každom je iný text, takže na jednej stránke máš napr.
pokyny k jednej téme a to hneď vo všetkých jazykoch vedľa seba. Ak taký
dokument čítaš screenreaderom tak spravidla sa Ti jazyky striedajú,
pretože čítaš akoby po tých jednotlivých stlpcoch, čiže máš kúsok
českého textu, potom kúsok anglického, kúsok nemeckého a zasa český
anglický a nemecký a tak ďalej, takže ak nájdeš slovo čeština a podtým
je iný jazyk, tak to asi bude tento prípad a neostáva iné ako ísť šípkou
dolu a dolua hľadať opäť kúsok českého textu. Inak myslím žiaden program
z takto formátovaného dokumentu čiste češtinu nedostane. Š Kiss

Dňa 8. 1. 2019 o 21:57 Jarek Krcmar napísal(a):