[Fanda] Prosba, jak vyhledávat v pdf

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Úterý Leden 8 15:30:45 CET 2019

Dobrý den.

Když jsem potřebovala vyhledávat v pdf, fungovala mi zkratka kontrol inzert f.
Nevím, jestli to jde i u jiných odečítačů. Pokud ne, tak se omlouvám.
Já mám Jaws a s tím to jde.
Když dám klasicky kontrol f, tak mi to řekne editační pole.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Jarek Krcmar

Milí fandové,

dnes jsem obdržel z prodejny Tyflopomůcek přílohu ve formátu Pdf.

Když jsem ten soubor otevřel, tak jsem zjistil, že návod je v mnoha
jazycích.

Mezi nimi je i čeština, ale tu jsem chtěl vyhledat klasickým způsobem ,
čili stiskem kláves Ctrl+F a zadáním slova česky. Leč nepovedlo se mi
češtinu tímto způsobem najít.

Nevíte prosím, jak funguje vyhledávání ve formátu pdf?

Moc děkuji za případnou radu.

Jarek