[Fanda] Tvorba videofilmu bez očí

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Leden 8 11:33:27 CET 2019

Dobrý deň, ak Jaws nespracúva v tomto programe menu do klasickej podoby,
resp. tento program nevyhovuje a nechcete doma opatrovať dva rôzne
počítače, existuje možnosť nainštalovať si do Windows 10  takzvaný
virtuálny počítač, teda by ste mali vo Windows 10 akoby iný Windows,
napríklad 7 alebo pokojne aj XP a v ňom by Vám samozrejme bežali staré
programy tak, ako ste boli zvyknutý. Viem, je to trocha molochoidné
riešenie, ale sám som nútený takto riešiť napríklad tlač na braillovskej
tlačiarni, nakoľko software k nej na nových Windows proste nejde a
opatrovať len kvôli tomu starý počítač je tiež neefektívne. Teda ak
všetky možnosti zlyhajú a nenájdete žiadny iný vhodný program, táto
možnosť stále existuje. Š K

Dňa 8. 1. 2019 o 10:57 Jiří Děrgel napísal(a):