[Fanda] Elektronické knihy, Re: povídky od Čapka

Neděle Leden 6 19:00:52 CET 2019

Presne tak, práve včera bola aj na české Dvojce hra Na vlastních
krídlach o tvorcovi braillovho písma, keby videl, ako raz budeme môcť
sami prakticky čokoľvek čítať, asi by mu to pripadalo tak fantastické,
ako teraz nám cestovanie v čase. Nenarážal som nato, že knihy sú v
našich knižniciach, ale práve na uloz.to a podobne, ale to som teraz len
preto taký zaujatý, lebo som smutný z tých jazdcov v čase, ale inak
skenovaniu zdar. Možno raz Google translator dosiahne kvalitu ocr
spracovania písma a potom budeme môcť tí menej jazykovo zdatní čítať
knihy aj v origináli. :-)