[Fanda] Elektronické knihy, Re: povídky od Čapka

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Leden 6 18:53:13 CET 2019

Dobrý večer, no myslím že Peter nechcel povedať len to, že je fajn kolko
máme kníh ale práve to, že ak máme všetci hromadu kníh zadarmo, tak
vydavatelia z nich nemajú príjem a to ich nemotivuje vydávať ďalšie
knihy. Teda vydavateľstvo knihu vydá, tá sa cez internet šíri, kopa ľudí
ju má zadarmo, ale finančná návratnosť vydavateľstvu je minimálna a to
potom ďalšie tituly nevydá. Š K

Dňa 6. 1. 2019 o 18:32 Petra Urbanová napísal(a):