[Fanda] povídky od Čapka

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Neděle Leden 6 18:20:05 CET 2019

Dobrý den.

> jsou tam ceny podobný papírovejm knížkám.
Moje zkušenost je, že jsou tyto knihy zhruba na 70 % tištěné verze. Už z
principu jsou tam nižší náklady.

Na druhé straně pořád platí, že tu knihu musel někdo napsat, nakladatelství
zeditovat a ti lidé také musí z něčeho žít, že?

> A kde je ten efekt - pokrok?
V závislosti na formátu a přístupnosti (např. pro uživatele odečítačů
obrazovky) - možnost snadno vyhledávat, vyeditovat si něco, co mě zajímá
jako poznámky, přidávat si záložky atd.

V neposlední řadě pro vidící např. nemuset si do vlaku tahat kilovou bichli
:-) - úsměv.

S pozdravem
Martin

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Lacina <miroslav.lacina na centrum.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 6. 1. 2019 15:00:16
Předmět: Re: [Fanda] povídky od Čapka
"A jen ještě přidám poznatek.

Trochu jsem prohlížell eknihy na Googlovi, jsou tam ceny podobný
papírovejm knížkám.

A v ten moment mně napadlo.

Člověk si koupí čtečku e-knih za dost velký peníze a knížky za cenu
papírových vydání.

A kde je ten efekt - pokrok?

Míra

Dne 6.1.2019 v 14:28 Ondrej Rosik napsal(a):
> [...]
> obchode. tieto samostatným kódom v mp3 nie sú opatrené, lebo sa to
> lysuje nárazovo a nedá sa určiť, ktorý zákazník CD kúpil. Youtube sa
> snaží odhaľovať porušenie autorských práv, ale pri tom množstvé videí
> je to myslím dosť nereálne. Na druhej strane viem si predstaviť, že
> vydavatelia kníh si semtam tieto veci preveria a dané videá nahlásia.
>
> 2) Audioknihy od Karla Čapka si môžete popozerať napr tu
>
> https://www.audiolibrix.com/sk/Directory/Author/87/karel-capek
>

> Dňa 06.01.2019 o 13:05 Jaroslava Dvořáková napísal(a):

PLDkUZcatfZJDTgYHhxtyRtFh26pjV74dx

"