[Fanda] povídky od Čapka

Neděle Leden 6 15:08:02 CET 2019

Elektronické knihy sú super, ale má to aj odvrátenú stranu, ak sa niečo
vydá, niekto to dá na Digibooks, následne na uloz.to, všetci sa tešíme,
že sme ušetrili, ale napríklad takí Jazdci v čase, v cz sa vydali dva
diely, na Slovensku tretí a štvrtý a koniec, naše vydavateľstvo sa
vyjadrilo, že piaty už nebude pre malý záujem. Takže ak človek nevládne
angličtinou, tak môže aj doplatiť, že kniha je dostupná na dve kliknutia
pomaly celému internetu.