[Fanda] povídky od Čapka

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Neděle Leden 6 14:57:44 CET 2019

A jen ještě přidám poznatek.

Trochu jsem prohlížell eknihy na Googlovi, jsou tam ceny podobný
papírovejm knížkám.

A v ten moment mně napadlo.

Člověk si koupí čtečku e-knih za dost velký peníze a knížky za cenu
papírových vydání.

A kde je ten efekt - pokrok?

Míra