[Fanda] povídky od Čapka

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Leden 6 14:28:34 CET 2019

K spomenutému si dovolím dodať

1) Knihy, ktoré si kúpite na Audiolibrix a Audiotéke sú opatrené
značkou, ktorú síce nie je počuť, ale podľa nej vie software v týchto
obchodoch spätne odhaliť, kto knihu na Youtube nahral. Preto by som to
radšej nerobil. Samozrejme, ak to niekto dá na Youtube, robí to na
vlastnú zodpovednosť. Tiež je možné, že to tam dal z CD, ktoré kúpil v
obchode. tieto samostatným kódom v mp3 nie sú opatrené, lebo sa to
lysuje nárazovo a nedá sa určiť, ktorý zákazník CD kúpil. Youtube sa
snaží odhaľovať porušenie autorských práv, ale pri tom množstvé videí je
to myslím dosť nereálne. Na druhej strane viem si predstaviť, že
vydavatelia kníh si semtam tieto veci preveria a dané videá nahlásia.

2) Audioknihy od Karla Čapka si môžete popozerať napr tu

https://www.audiolibrix.com/sk/Directory/Author/87/karel-capek

Dňa 06.01.2019 o 13:05 Jaroslava Dvořáková napísal(a):